سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یارى خدا آن اندازه رسد که به کار دارى . [نهج البلاغه]

آمارگیران جوان

امشب آرزوهاتو روی بال فرشته ها بذار و تا رسیدنشون به عرش دعا کن.صدای اجابت که به دلت رسید،منو فراموش نکن.التماس دعا.

این آخرین اس ام اسی بود که برام فرستاده بودن.الان دیگه هرکسی،هرکجا که باشه(... تا توی یه کنفرانس)،در هر وقتی از شبانه روز(ساعت 24 امشب تا 24 فردا شب)،هر گوشی که داشته باشه(از نوع گازوئیل سوزش تا دوگانه سوزش)،هم براش اس ام اس میاد و هم اس ام اس میفرسته.

تا بحال شده که با خودتون فکر کنین که چه اس ام اس هایی میدینو و می گیرین؟تا بحال فکر کردین که اس ام اس ها هم برای خودشون طبقه بندی میشن؟برای اینکه رسته های مختلف اس ام اس ها رو ببینین،ادامه مطلبو کلیک کنین.

 

داغ ترین بازار اس ام اس ها که امروزه فرستاده میشه،اغلب از جملاتی نظیر،کجایی؟-کی میای؟-داری میای ماستم بخر و از این قبیل اس ام اس ها تشکیل میشه.

بعد از اس ام اس هایی از نوع بالا،رتبه ی دوم مربوط به اس ام اس های love میشه که از ساده ترین نوعش:دوست دارم. شروع میشه و نا پیچیده ترین نوعش:صدات رو برام اس ام اس کن،با نگات برام میس بزن،با قلبت بهم زنگ بزن،قلبم رو ویبرست تا من برات یه بوس بلوتوث کنم تا بذاری رو بک گراند لپت...که اغلب نویسنده ی این نوع اس ام اس ها یا ادیبن،یا بیکار.

رتبه سوم رو اس ام اس های به اصطلاح خنده دار تشکیل میده که از توهین به گروه خاصی از جامعه-ترک و لر و گیلک-شروع میشه و در موارد معمولی ترش به گفتن کلمه-یارو-ختم میشه.این اس ام اس ها در اصل جنبه ی سیاسی داشته و از تاریخ تولد اون نزدیک به یه صده میگذره.

رتبه چهارم مربوط به اس ام اس های سرکاری میشه که تا لحظه ی آخر معلوم نمیشه که قراره چی بشه،که یکدفعه باعث سورپرایز اس ام اس گیرنده میشه،مثل:یه روز،هه هه هه.یه روز،هه هه هه...یه روز یه،هه هه هه،یه روز یه ترکه،هه هه هه،یه روز یه ترکه،هه هه هه...الان خندم گرفته،بعدا برات میگم...

رتبه ی بعدی اس ام اس ها،به اس ام اس های مناسبتی معروفن،که از ایام شهادت و ولادت گرفته و تا آزادسازی خرمشهر و پیروزی انقلاب و دستیابی ایران به فناوری سوپر هسته ای ...ختم میشه.

رتبه ی بعدی،مربوط به افرادی میشه که واقعا هنرمند هستن(بخونین بیکار و الاف) و با اشکال بسیار ساده از جمله ؟.()=+_*&^...دست به خلق آثار هنری بسیار زیبایی میزنن که واقعا بسی جای حیرت از این همه توانایی داره.

اما تا بحال فکر کرده بودین که لابای این رتبه بندی ها،یه گروه عظیم (فقط)اس ام اس دهنده دیگه هم وجود داره،که اس ام اس هاشون تشکیل شده از 1-2-3-4-الف-ب-ج-د-آقای فردوسی پور ...زیادی نزن-عمو قناد دوست داریم و می خوام توی مسابقه ی 100+1 شرکت کنم و از این قبیل اس ام اس ها،که گیرنده ی این اس ام اس ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانه.تا بحال شده که یه حساب سرانگشتی بکنین که این نوع اس ام اس چقدر پولو تو جیب مخابرات میکنه.اگر یکم در موردش درست قضاوت کنیم،چیزی حدود میلیاردها تومن(بخوانید 20 میلیارد تومن در سال)برای شرکت مخابرات،که این نوع خدمات هیچ هزینه ای برای این شرکت سوپر سودآور نداره.(تازه این فقط اس ام اس های تلویزیونیه)

خب از طرفی این شرکت خدمات شایانی هم عرضه میکنه.مثل:مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد-شبکه مشغول است-الو حسن خودتی؟نه آقا خط تو خط شده و پاک کردن خطوط آنتن موبایل که مهم ترین خدمات این شرکته.

حالا بیام به ریش کی بخندیم.من که به ریش خودم میخندم،ولی هدف از گفتن این همه حرف،این نبود که بگم اس ام اس هاتونو کنترل یا بهتره بگم کمتر کنین،بلکه منظورم این بود که بگم،بدونین در قبال پولی که دارین میدین،چه خدماتی می گیرین.تا نگاه نقادانه ی بعدی،خدانگهدار.

                                                                                                                                          م.ش.ر




محمود شوشتری ::: شنبه 87/6/30::: ساعت 12:41 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :91224
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : sana[18]
نویسندگان وبلاگ :
احسان اسحاقی[3]
محمود شوشتری[6]
علی اکبر رحمتی[1]

 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<